繁雾重

希望能得一笔钱,让生活不至于陷入困顿,即使一直这样颓唐消沉也能平静安稳的过下去。不过,果然是很难的罢。

愈是迷茫,愈是不能遗忘。

愈是知道其中滋味,愈是应当坚持不放。

“ 上帝,请赐予我平静,

去接受我无法改变的。

给予我勇气,

去改变我能改变的,

赐我智慧,

分辨这两者的区别。


过好我的每一天,

享受你所赐每一刻,

把困苦当成通往平安的道路,

像主耶稣那样,接受这罪恶的世界,

按其现实本相,而非如我所愿

相信他会使一切变得美好,

只要我顺服他的旨意;

我可以在此生有合宜的欢乐,

并在永生里,与他永享至福。


阿门。


God, Grant me


the SERENITY, to accept the things I cannot change,

COURAGE to change the things I can, and

the WISDOM to know the difference.


Living one day at a time; Enjoying one moment at a time;

Accepting hardships as the pathway to peace.


Taking as He did, this sinful world as it is, not as I would have it;

Trusting that He will make all things right if I surrender to His Will.

That I may be reasonably happy in this life, and

supremely happy with Him forever in the next.


Amen ”

《尼布尔的祈祷文》。


评论

© 繁雾重 | Powered by LOFTER